sâmbătă, 16 ianuarie 2010

Printu' tau...

Uite-o ma ce buna e...
"Ce faci? Nu vrei sa ne plimbam impreuna? :>
Nu bai...ce te bagi in seama asa aiurea? /:) "

Da' beshi ma, da-te-n mortii tai
Iti divorteaza ochii, saracii de ei
Si cand mergi pe strada parca nu ai loc
Vrei sa vada toti cat esti tu de... Soc!
Nu voiam cu tine sa ma plimb atunci
Voiam sa te ard, sa ti-o dau la...sunci
Dar ai arfe de printesa, te crezi marfa rau
Nu avem ce zice, doar ca mirosi...zau!
Si cand te-apleci pe strada, o faci doar la fala,
Ai intre picioare o Poarta Stelara.
C-o fata ca a ta ai lua multe premii
Dac-ar da la zombii Premiile Grammy
Nu te supara, asa-s io, direct
Iti confund gura cu un mare rect
Zici ca ai tovaras? Oare ala-i orb?
Oare nu ii trebuie dictionar de corbi?
"Esti un nesimtit!" zici tu ca din pusca
Nesimtita-i mata ca te-a scos din cusca
Cum dracu sa iesi, sa te dai papusa
Cand ai supt p**a, te-ai dat drept capusa?
Si s-o dam mai drept, mai pe sentiment
Pentru boala ta nu e tratament.
Vrei sa faci un bine? Spune ca sa stiu
Ne-apucam de-o cheta sa iti luam sicriu.
Dar de ce te-oftici? N-are ce sa doara
Iti decoram peretii la camera mortuara.
A intrat groparul si popa pe fir
Sa-ti dea garsoniera...intr-un cimitir.
Bine ca n-ai stat si m-ai ajutat
Sa nu-mi traiesc viata langa un rahat.
Acum nu mai sta, du-te! cum s-a dus bunica
Ce-am zis eu aici, asta nu-i nimica...
Iti propun ceva, nu stiu daca vrei
Sa treci cate-o data pe la fratii mei.
Eu nu te mai scap, Albo-ca-Omatu'
Maru' din gat sa ti-l scoata tac-tu
Nu mai zic nimic, acum chiar te las
C-au inceput sa-ti iasa omizile pe nas.
Ultima-ntrebare, asta-i "visul" meu:
Cat de mult ai vrea sa fiu printu' tau?

3 comentarii: