miercuri, 18 aprilie 2012

tu...

...it's been a long time since I've wrote something here, but I wanna believe that this blog is one of my best friends I have, at least a friend who can listen and understand what I'm going through. Another bad week, another day without sun or any reasons to smile, but no more pitiful feelings. I don't wanna get a habit of writing after break-ups. So let's start...


Tu,

Am inceput fara a avea cea mai mica idee,
Cum sa fac sa deschid inimi fara cheie
Parc-a fost doar un film, poate-o epopee
Dar acum stiu clar esti doar o femeie
N-am stiut sa spun STOP cand era momentul
Si acum la final e doar sentimentul,
Regretul, c-am pierdut prea mult timp
Respectul, asta nu am cum sa schimb,
Efectul, nu e cel ce l-am dorit,
Prezentul, doar cu tine l-am privit.
Fiecare zi tot mai lunga pare, oare
Unde esti sa vezi cat doare,
Soare, nu mai am deloc si-mi
Sare inima din piept, dispare
Si ultima speranta
Care, o s-aduca o schimbare
Mare, o sa-ncerc si-o sa fiu mai tare
Pentru ca lumea mea acum nu moare.
Am invatat sa lupt impotriva sortii,
Am invatat ca din dragoste nu castigam cu totii
Cine e mai tare o sa treaca peste
Realitate, visul asta-mi joaca feste,
Cea mai buna cale care este
si cum sa incheiem aceasta poveste?

N-ai vazut, n-ai stiut, n-ai putut, n-ai incercat
N-ai gandit, n-ai citit, n-ai ramas cu nimic in cap
N-ai acceptat, n-ai suportat, nu ai aflat, m-ai provocat
Ai pus punct, te-ai enervat, toate ti le-am acceptat.
Ca un copil rasfatat, ai actionat incapatanat
A trebuit sa suport si sa-nghit prea mult rahat
Gelozie, ironie, certuri si control, pacat...
N-o sa vezi, n-o sa stii cate am avut de dat.


5 comentarii:

  1. asta`i Mitza pe care il stiam eu :p cu spirit de poet. Foarte interesant ce ai scris aici. Ma regasesc si eu pe undeva pe aici cu toate ca nu imi face prea mare placere sa imi aduc aminte de anumite lucruri... dar cica asta e viata ... mergem inainte! Numai bine ... si bafta cu blog-ul

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ms man, trebuie sa mergem inainte, oluiz! :))) si tie numai bine in toate

      Ștergere
  2. foarte tare mishu...as vrea sa cred ca sunt 'one of u'r best friends' pentru ca te cunosc...cred...cam de cand ma cunosc pe mine.atat pe langa mine cat si pe langa tine au trecut multi altii dar nu au ramas cum am reusit noi sa ramanem,kiar daca in ultimul timp distantza dintre noi nu a fost tocmai cea mai mica noi am reusit sa ramanem foarte apropiati si ink ne povestim kestii pe care nu reusim sa le impartasim celor care nu ne sunt la fel de apropiati cum suntem noi.te pupa fratele tau si te iubeste

    RăspundețiȘtergere
  3. and for my BFF http://www.youtube.com/watch?v=joNK_6oeKXY

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. kinky :D u are my BFF, always have, always will! te pupa fratele tau si ne vedem in curand
      P.S. : la videoclip mai aveam putin si plangeam :))))))

      Ștergere